Kuźnia kowala (Ang. Metalsmith forge) jest warsztatem służącym do wykuwania broni, uzbrojenia, wyrobów rzemieślniczych, mebli, monet i innych metalowych przedmiotów, a także do okuwania przedmiotów metalem. Poza okuwaniem, wszystkie reakcje wymagają paliwa w postaci węgla drzewnego lub koksu.

Budowa Edytuj

Do budowy kuźnia wykorzystuje jedną jednostkę ognioodpornego materiału i jedno ognioodporne kowadło.

Budują ją krasnoludy z profesją wykuwania broni (weaponsmithing), wykuwania zbroi (armoring), kowalstwa (blacksmithing), rzemiosła metalowego (metalcrafting).

Wykorzystanie Edytuj

Kuźni używają krasnoludy z aktywowaną profesją:

  • wykuwania broni (weaponsmithing) - broń, kusze, amunicja, groty bełtów do balisty, części pułapek
  • wykuwania zbroi (armoring) - zbroje
  • kowalstwa (blacksmithing) - meble (poza łańcuchami), bloki, kowadła
  • rzemiosła metalowego (metalcrafting) - łańcuchy, monety, kielichy, produkty rzemieślnicze, okucia
  • traperstwa (trapping) - klatki
  • mechanika (mechanics) - mechanizmy

Wielkość zbroi Edytuj

Od wersji 0.42.01 możliwe jest produkowanie zbroi dla istot większych lub mniejszych od krasnoluda. Aby to wykonać należy wydać rozkaz produkcji, następnie nacisnąć [d] aby przejść do listy stworzeń, do których można dopasować zbroję.

Zbroje dla większych stworzeń wymagają większej ilości metalu.

Więcej z Fandomu