WstępEdytuj

Pułapki (Ang. Traps) są obiektami powodującymi rózne obrażenia przeciwnikom, zwierzętom lub (Po włączeniu takiej opcji) także krasnoludom.

Rodzaje pułapekEdytuj

Kamienna pułapka (Stone fall trap)Edytuj

Najsłabsza pułapka. Jeśli przeciwnik przejdzie pod nią, spada na niego kamień. Pułapka nie potrzebuje broni, jednak po każdym otworzeniu jej musi być załadowana.

Pułapka z broniami (Weapon trap)Edytuj

Pułapka, której obrażenia zależą od wybranej broni. Bronie wysuwają się jeśli przeciwnik przejdzie po pułapce. Nie musi być ładowana cały czas, tylko wtedy gdy utknie w niej ciało. Można załadować do niej maksymalnie 10 broni. Do tej pułapki przeznaczone są też specjalne bronie.

Pułapka włóczniowa (Spear trap)Edytuj

Pułapka do której mogą być zamontowane tylko włócznie. Mogą otwierać się ze ścian, sufitu i podłogi. Może zaklinować się w nich ciało, ale tak to nie potrzebuje każdorazowego ładowania.

Pułapka Kolcowa (Spike trap)Edytuj

Pułapka, do której mogą być zamontowane tylkokolce. Nie wysuwają się, więc nie trzeba ich nigdy ładować.

Klatkowa pułapka (Cage trap)Edytuj

Pułapka, która po naciśnięciu łapie delikwenta w klatkę. Po złapaniu, należy przenieść go do składowiska klatek (Jeżeli takowe posiadasz. Jeśli nie, natychmiast zrób!). Musi być ładowana każdorazowo, i tylko klatkami.

KratyEdytuj

Kraty są pułapką, które nie zadają żadnych obrażeń, a jedynie otwierają się w podłodze. Jeśli ktoś stanął na nich, i ustawiona była tam płytka naciskowa, to co tam się znajdowało wpadnie pod ziemię (Dlatego warto zrobić pod kratami głęboki tunel [Z pułapkami na dole]).

Dźwignia (Lever)Edytuj

Dźwignia służy do uruchamiania pułapek, mostów, drzwi, krat, i większości przedmiotów. Musi być podłączona do wybranego obiektu, i uruchamiana komendą. Jedna dźwignia może być podłączona do niezliczonej ilości obiektów, ale tylko raz dla jednej. Czyli: możesz podłączyć dźwignię do trzech różnych mostów, ale trzy razy do tego samego już nie. Każde połączenie kosztuje 2 mechanizmy (Jedno dla dźwigni i drugie dla obiektu).

Więcej z Fandomu